אמנת שירות זו מבטאת את רצוננו ללוות אותך ברגעים החשובים בחיים ונבנתה מתוך תפישה הממקמת את הלקוח במרכז העשייה ותוך אמונה כי שירות הניתן תוך אחריות, זמינות, כבוד, מקצוענות ונגישות, הוא אשר יוצר נאמנות וקשר ארוך טווח

זמינות

אנו מתחייבים לזמינות ויעילות במענה, תוך הכרה בחשיבות הזמן שלך, נעשה כל מאמץ לספק לפנייתך מענה מקיף, מקצועי ובזמן סביר

הגינות

אנו מתחייבים להתייחס ללקוחותינו בהגינות ובכבוד ולכבד את פרטיותם

כבוד

אנו מתחייבים להגן על פרטיות המידע שברשותנו, תוך שימוש בנהלים קפדניים וטכנולוגיה מתקדמת

מקצוענות

אנו מבטיחים להעמיד לרשותך את מיטב אנשינו בתחום, לספק את הפתרון המיטבי לצרכיך והעדפותיך האישיות

נגישות

אנו מתחייבים לקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו, לספק מענה ראשוני לכל פנייה, ולמסור תשובות ברורות ומנומקות ככל הניתן. בנוסף ,לעדכן את לקוחותינו לגבי אופן קבלת השירות, לרבות דרכי התקשרות, ימי עבודה ושעות קבלה. אנו מתחייבים ליזום פניה ללקוח לפחות אחת לשנתיים או בכל עת שיובא לידיעתנו על שינוי במצב הלקוח בקשר למוצר פנסיוני המצריך פגישה

זמני מענה :

סוג הבקשה:זמני מענה:
מתן מענה ראשוני לפניית לקוחתוך שני ימי עסקים
 מתן מידע בעניין תביעהתוך שני ימי עסקים
פניית לקוח לקבלת מסמכים ​ עבור מסמכים הנמצאים ברשותנו –תוך שלושה ימי עסקים
עבור מסמכים שאינם נמצאים ברשותנו –תוך פרק זמן סביר ובכפוף לקבלת המידע מהיצרן
 העברת מסמכי לקוח ליצרן לביצוע פעולהתוך שבעה ימי עסקים
פניית לקוח לתיאום פגישה תוך שבעה ימי עסקיםתוך שבעה ימי עסקים
פניה יזומה למבוטח עקב שינוי במצבו (בכפוף למפורט בחוזר שרות)תוך שבעה ימי עסקים

מרכז שירות הלקוחות זמין עבור לקוחותינו בערוצי התקשורת הבאים:

טלפון: 03-6367111

פקס: 03-6367100

ווטסאפ: 0548914130

דוא"ל: customer_service@kali.co.il

מסנג'ר: כניסה למסנג'ר

אזור האישי ללקוחות: כניסה לאזור האישי

שעות פעילות: ימים א'- ה' 08:30-16:00

כתובתנו: הרוקמים 26, מרכז עזריאלי, בניין D  חולון