יום החדשנות 2024: כל החידושים הטכנולוגיים בקבוצת קלי
עיסוק בפיננסים זה ממש לא רק כסף. כדי לתת שירות הוליסטי עדכני, מאובטח, מותאם אישית וחכם – אחנו פועלים על גבי תשתיות טכנולוגיות מתקדמות. אנחנו מפתחים בתוך החברה כלים ייחודיים, מנגישים ללקוחות ממשק קל ונוח, מקפידים על אבטחת מידע אדוקה ומשתמשים בספקים חיצוניים כדי להשלים את התמונה. כך זה נראה ב-2024.
ב-21 באפריל מצויין ברחבי העולם יום החדשנות והיצירתיות הבינלאומי (WCID) – שהוכרז ב-2018. קבוצת קלי שמה את החדשנות בראש סדר העדיפויות, מתוך הבנה ששירות פיננסי ב-2024 יכול להיות מוענק אך ורק דרך כלים דיגיטליים מתקדמים, דרכי תקשורת איכותיות, ניהול דאטה וחשיבה יצירתית.
בכל הנוגע לאבטחת מידע והגנה על הפרטיות, 2024 הציבה אתגר מורכב: המלחמה ממשיכה, ויחד עם הלחימה הפיזית בשטח ישראל חווה גל של מתקפות סייבר על גופים ממשלתיים וגם על חברות, בכללן חברות פיננסיות. תקיפות הסייבר עלו במאות ואלפי אחוזים. קלי הגיעה מוכנה לאירוע המשולב: בשנים האחרונות השקענו באמצעי אבטחה וניטור מתקדמים כדי לגונן על המידע היקר של הלקוחות שלנו.
לפני כחצי שנה השקנו דשבורד משפחתי באזור האישי של אתר קלי. זהו מרחב דיגיטלי ייחודי בנוף השירותים הפיננסיים, שמרכז יכולות מתקדמות של ניתוח דאטה וניהול מידע ושירותים. ריכזנו את המידע מכל הגופים הפיננסיים וגופים ציבוריים, כך שאם לקוח מנהל את הנכסים של המשפחה אצלנו, הוא נהנה ממבט משפחתי עשיר שכולל את כל המידע: תשואות, חיסכון, מדדים, לאורך זמן ולרבות אפשרות לבצע פעולות בצורה עצמאית, להיות בקשר עם נציגי השירות ועוד.
>>>איך האזור האישי של קלי עוזר לנהל את הנכסים הפיננסים שלנו בעידן הדיגיטלי?
הכותרת של השנה שלנו בפיתוחים הטכנולוגיים בקלי היא "אישי, אישי אישי": אנחנו מתמקדים בתפירה מותאמת ללקוח, ברמת התכנים המקצועיים שאנחנו מדוורים ללקוחות, במתן השירות ובהתאמה למוצרים שחסרים להם. על בסיס מערכת סיילספורס פיתחנו יכולות לדייק את הפניות ללקוחות, וכן יכולת לניתוח דאטה בכל מה שנוגע לכפל ביטוחים, חוסרים, המלצות – הכל מותאם אישית, גם ברמת משפחה עטוף בחוויה דיגיטלית נוחה.
כמו כן אנחנו משלבים את עולם הבנקאות הפתוחה כרובד נוסף של מידע ויכולת לתת שירות חדש, מקצועי ומדויק יותר לקוחותינו. אנחנו גם מתמקדים במעבר של המערכות והתשתיות לסביבת הענן. מדובר בפעילות מדורגת של בנייה Cloud Native. בעולם הגיבוי והמשכיות עסקית – אנחנו כבר עובדים זה מכבר עם מערכות כשירות (Backup as a Service ו- DR as a Service).
ולבסוף, אנחנו גם מתמקדים בלמידה וניצול של יכולות הבינה המלאכותית שמתקדמות מיום ליום. בין מאות ואלפי אפליקציות AI, אנחנו מחפשים כלים יעילים ובשלים שיכולים לסייע לנו במתן שירות טוב יותר, פרודוקטיביות בתהליכי עבודה ובהגנת סייבר. בין היתר:
- הגנה מפני מתקפות פישינג: ההתקפות נהיו מאוד מתוחכמות, ואנחנו מטמיעים כלי הגנה מבוססי AI שעוזרים להגביר מודעות עובדים לפישיניג ומתקפות. הבינה המלאכותית לומדת את התנהגות המשתמש, ובהתאם לכך מביימת התקפות, ומעלה את רמת הקושי כדי לבדוק עירנות ולאמן את העובדים. כל זה במקום ניהול אנושי וידני – מה שמביא גם לחיסכון ולהתייעלות. בתחום זה, המלאכה לעולם לא נגמרת, במיוחד בימים מאתגרים אלה – לכן אנחנו עם ממשיכים להיות עירניים ועם עיניים פקוחות, ולשמור ולתרגל את האנשים ואת מערכות ההגנה.
- פיתוח: אנחנו בוחנים כלים מבוססי AI, והעברנו סדנאות בתחום לצוותי הפיתוח כולל התנסות פרקטית בכלים כדי להקל על עבודת הפיתוח הפנימיים ועל תהליכי בקרת האיכות.
- שירות לקוחות: אנחנו בוחנים מוצרים לייעול פרודוקטיביות של מנהלי לקוחות – הוספת "עוזר אישי" מבוסס AI לפגישות. כלי כזה יכול לסכם פגישות, לתת תובנות, לתאם מהלכים ופגישות להמשך ועוד.
אנחנו ממשיכים לחקור, לחדש, לבדוק ולשפר – הכל בשביל שהלקוחות יקבלו את השירות הטוב ביותר. יום חדשנות שמח וחג אביב שמח.