ניהול פיננסים אופטימלי בעידן דיגיטלי – אתר הלקוחות האישי החדש של קלי
תקופת הקורונה גרמה לשינוי מחשבתי בקרב רבים בציבור בכל הנוגע למצב הפיננסי שלהם. התחושה הזמנית של חוסר יציבות הביאה גם את מי שבעבר לא טרח לבדוק היכן הפנסיה שלו נמצאת – לחקור וללמוד. מעבר לכך, מתוך דאגה ליציבות כלכלית-אישית – רבים דאגו לפתוח חשבונות מסחר, קרנות השתלמות, קופות גמל וחסכונות אחרים בתקופת הקורונה. ועדיין, החוסכים נותרו עם האתגר – איך מנהלים את כל האפיקים הללו?
ניהול נכסים פיננסיים מתוך ראיה הוליסטית הוא קריטי להצלחת התכנון הפיננסי, תיק השקעות וחיסכון מיטבי ולפרישה ברווחה. נדמיין, למשל, מצב שבו קרן פנסיה ישנה נותרה מיותמת בזמן שאחרת נפתחה על שם החוסך, או שביטוח הבריאות הפרטי היקר חופף מבחינת כיסויים לביטוח הבריאות שנותן מקום העבודה. המשמעות היא כספים שהולכים לאיבוד.
מעבר לכך, כאשר מנהלים במקביל קרן השתלמות, קרן פנסיה, תיק השקעות ופוליסת ביטוח, למשל, צריך לראות שהמוצרים מגדרים אחד את השני. כלומר, שהסיכוי שקיים באחד מחפה על הסיכון שקיים באחר. וכן, לדאוג שיש איזון בין חסכונות לטווח ארוך, ניצול של הטבות מס, ראייה כוללנית על ניהול כספי המשפחה, כספים לשעת חירום ועוד.
מכל הסיבות האלה, קלי פיתחה את אתה הלקוחות האישי החדש שלנו.
זהו כלי דיגיטלי מונגש ופשוט, שנותן ללקוח ממבט ממעוף הציפור על שלוש הרגליים שעליהן מושתתים הפיננסים שלו: פיננסים, פרישה וביטוח. הפורטל פתוח בפני כלל הלקוחות של קלי, והוא מרכז עבורם את כל המוצרים הפיננסיים שבבעלותם.