"ביטוח בריאות מתחיל מהלב – ולא מהפוליסה": הצוות הנאמן של קלי בתחום ביטוחי הבריאות

בעולם שבו ביטוחי בריאות פרטיים הפכו להכרח, קבוצת קלי מובילה בניהול תוכניות ביטוח מורכבות עם ניסיון של עשרות שנים. שירלי בן ארדיטי, מנהלת מקצועית בתחום הבריאות בקבוצת קלי, חושפת את הגישה הייחודית של החברה ואת השירותים המתקדמים שהסוכנות מעניקה ללקוחותיה

בקבוצת קלי בחרנו לעשות דברים אחרת. במקום להציע ללקוחות פוליסות גנריות "מהמדף", אנחנו מתחילים מהדבר החשוב באמת – האנשים עצמם. זה אומר להקשיב לסיפור האישי, להבין את מצב הבריאות, מבנה המשפחה, הצרכים המיוחדים וגם את החששות הכלכליים. רק כשיש תמונה שלמה, בונים יחד כיסוי ביטוחי שמותאם באמת – לא רק לצרכים של היום, אלא גם לעתיד.

“אנחנו רואים את הלקוח בראייה הוליסטית”, מסבירה שירלי בן ארדיטי, מנהלת מקצועית בתחום הבריאות בקבוצת קלי. “כשמנהל הלקוח נפגש עם לקוח חדש, הוא אמור לבדוק האם יש לו ביטוחים פרטיים או קבוצתיים – ורק לאחר מכן להציע תוכנית בהתאם מותאמת”.

הגישה הזו משקפת את הפילוסופיה המרכזית של קלי – לא למכור פוליסה, אלא ליצור תוכנית מותאמת אישית שתענה על כל הצרכים הביטוחיים של הלקוח. כיום, הפעילות כוללת ביטוחי בריאות ומחלות קשות, כאשר “מאז 2019 לא נמכרות פוליסות ביטוח סיעודי”, כפי שמציינת בן ארדיטי.

הבנת הצרכים המגוונים של הלקוחות הובילה את קלי לפתח מסלולי שירות מותאמים. קלי מתמחה בשני סוגי פעילות עיקריים בתחום ביטוחי הבריאות:

פוליסות פרטיות – טיפול מדויק לכל לקוח: פוליסות בריאות נמכרות רק דרך סוכנים, ואי אפשר לרכוש אותן באופן ישיר מול חברת הביטוח. אנחנו ניגשים לטפל בלקוח ובודקים מה יש ומה אין. אין כיסוי? או קיימים חוסרים אז מתחילים לבדוק מה הוא צריך, מה מצבו הרפואי. מציעים פוליסה לפי תנאי הרגולציה מ-2023 (אז נכנסה לתוקפה רפורמה בביטוחי הבריאות), ואז מגיעים לשלב ההצטרפות”, מתארת בן ארדיטי את התהליך המקצועי. “יש הצעה שונה אם יש או אין ילדים, אם הוא נשוי, אם צריך בדיקות הריון וכדומה”.

קולקטיבים – הכוח של הקבוצה: “ביטוח בריאות כקולקטיב מוצע על ידי מקום עבודה, ארגון, ועד עובדים כמו לשכת עורכי דין, משרתי הקבע, רואי החשבון וכו' – כל אלה יכולים להוות בעל פוליסה בקולקטיב בריאות”, מסבירה בן ארדיטי. “כל תוכנית קבוצתית כזו מטופלת באמצעות סוכן מסוים. אם האדם אינו מודע לכך שקיימת עבורו האופציה להצטרף לתוכנית קולקטיב, מנהל התיק יודע להגיד – 'יש לך אופציה להצטרף לקולקטיב של אותו איגוד'”.

מה שמייחד את קלי הוא הניסיון הרב שנצבר במשך עשרות שנים – ניסיון שמתבטא לא רק במכירה אלא גם בטיפול בתביעות מורכבות. “אנחנו מצרפים מבוטחים לפוליסות בריאות כבר משנות ה-80, ועזרנו כבר מתחילת הדרך גם בפעולות של מימוש זכויות”, מתגאה בן ארדיטי. “יש לנו צוות תביעות שמתמחה בבריאות – מפעולה קטנה כמו החלפת פרטי אשראי ועד תביעה גדולה ומיצוי של זכויות. יש לנו המון ניסיון וידע צבור”.

הניסיון הזה מתבטא בליווי מקצועי בכל השלבים: “גם לאחר התאמה ומכירה של הפוליסה, אנחנו ממשיכים להיות הגורם המתווך, מורה דרך, שמסייע למבוטח להפעיל את הפוליסה ולמצות את זכויותיו”, מדגישה בן ארדיטי. “בסיטואציה רפואית בחיים, אתה הופך להיות תלוי באחרים, לא זוכר מה יש לך. אנחנו שם כדי לנווט, להפוך את התהליך לבהיר, נגיש וברור עבור הלקוח ושכל הכסף יגיע למקום הנכון בזמן הנכון”.

>>נשמע לכם מעניין? להשארת פרטים: הקליקו כאן<<

מה קורה כשעוזבים מקום עבודה שהיה בו הסדר לביטוח בריאות קבוצתי?

קלי פיתחה פתרון ייחודי לאתגר שמטריד רבים מהעובדים – מה קורה כשפורשים ממקום העבודה ו"מאבדים" את הביטוח הקבוצתי. “בקולקטיבים שלנו, אנחנו מאפשרים לעבור לפוליסה המשכית ברצף ביטוחי וללא בחינת המצב הרפואי”, מסבירה בן ארדיטי. “כלומר, עד עכשיו היית חבר בקולקטיב והיית מבוטח תחת פוליסת 'one size fits all' – אותה פוליסה נתפרה על פי דרישות המעסיק. הפוליסה הזאת היא לא מה שיהיה לך לאחר שתעזוב את מקום העבודה. "אם היתה לך פוליסה בקולקטיב, תרגיש את השינויים במעבר לתוכנית הפרטית – לדוגמה שירותי ייעוץ פסיכולוגי, כיסוי שלא קיים בעולם ביטוחי הפרט. בעולם הביטוחים הקבוצתיים  יש יותר חופש לשלב כיסויים שאינם קיימים בעולם הפרט. עם זאת, אתה כן מביא איתך את הוותק מהפוליסה הקודמת, וגם לא נדרש חיתום רפואי מחדש. אלה יתרונות משמעותיים”.

קלי מקפידה על שקיפות מלאה בכל התהליכים. “כשמצרפים מישהו לתוכנית פורש (לאחר עזיבת מקום העבודה), מסבירים את ההבדלים ושולחים גילוי נאות. זהו תקציר המפרט את הכיסויים החדשים והעלויות אליהם מצטרף הלקוח. מדובר על דרישה רגולטורית”, מבהירה בן ארדיטי.

 התהליך עם קלי

“מנהל תיק שנפגש לראשונה, או מבצע פגישת שירות עם לקוח, צריך לוודא שהתוכניות תואמות את צורכי הלקוח והתא המשפחתי – גם בביטוח הבריאות וגם בביטוח החיים”, מתארת בן ארדיטי את המעקב השוטף.

"קלי משלבת ניסיון עשיר, טכנולוגיה מתקדמת וגישה אישית ללקוח", מסכמת בן ארדיטי. ואכן בעולם הביטוח המורכב של היום, קלי מצליחה להציע פתרונות מותאמים ומקצועיים שמעניקים ללקוחותיה ביטחון אמיתי לכל החיים.

 

כתבות נוספות באותו נושא